ترجمه ناتو Things To Know Before You Buy

به نظر من هر دو شرکت نمایششون طوری بود که قطعا هوادارهای خودشون رو تونستن راضی بکنن و فقط همین مهمه

سونی: سرویس‌های اشتراک بازی ارزش کمتری در مقایسه با سرویس‌های استریم ویدیو دارند

ما در عزم‌مان برای مقابله با تلاش‌های روسیه به منظور ویران کردن بنیادهای امنیت و ثبات بین‌المللی متحد هستیم. ما روسیه و بلاروس را پاسخگو می‌کنیم. تحریم‌های عظیم و هزینه‌های سنگین سیاسی بر روسیه اعمال شده است تا به این جنگ پایان دهد.

For more info ناتی داگ.

در سایت ناتو آمده است: «از کشورهایی که خواهان عضویت در ناتو هستند انتظار می‌رود که اهداف سیاسی، اقتصادی و نظامی خاصی را برآورده کننده تا اطمینان حاصل شود که در امنیت ناتو و همچنین ذی‌نفعان آن مشارکت خواهد کرد.»

میدونم راک‌استار یه استودیو نیست ولی حیفه فقط یکی از استودیو های راک‌استار رو بگم. اگه اشتباه نکنم استودیو اصلی سازنده رددد راک‌استار سن دیگو بود

محبوبترین استودیو و شرکت بازیسازی من کپکام هست چون دستاوردش بسیار بزرگ هست و بسیار باستانی هستن و به صورت مستقل فعالیت میکنن و صاحب سبک و چند فرانچایز فراموش نشدنی هستن که ویدیو گیم را تعریف کردن با فعالیتشون در این سالها اما اگر بخوام تعدادی از استودیو های محبوبم رو بگم در این سالها به غیر از کپکام

۱۹:۴۰ ببینید؛ بازسازی لست آو آس ۲ اجازه می‌دهد در نقش گوستاوو سانتائولایا نوازندگی کنید ۲۶ دی

اما آیا این به معنی چراغ سبز برای پیوستن به ناتو است؟ سیاست ناتو در قبال پذیرش عضو جدید چیست و یک کشور برای عضویت در ناتو چه باید بکند؟

روسیه باید از حکم مورخ ۱۶ مارس سازمان ناتو دیوان بین‌المللی دادگستری سازمان ملل متحد تبعیت کند و بی‌درنگ عملیات نظامی را متوقف نماید. حمله روسیه به اوکراین امنیت جهانی را تهدید می‌کند. تهاجم آن به هنجارهای بین‌المللی، ایمنی جهان را کمتر می‌کند. لفاظی‌های تنش‌زای رئیس‌جمهوری پوتین غیرمسئولانه و بی‌ثبات‌کننده است.

این پیمان دو دولت آمریکای شمالی را به کشورهای اروپای غربی ‌پیوند می‌دهد؛ به‌موجب ماده‌ی پنجم پیمان، اعضای پیمان اعلام کرده‌اند که حمله به هر یک از دولت‌های عضو را حمله به تمام اعضا می‌دانند و اگر به کشوری حمله‌ی مسلحانه شود هر یک از کشورهای دیگر «با هر عملی که لازم بداند» به آن کشور کمک خواهد کرد.

ناتی داگ توی لینکدین ۵۴۱ نفر کارمند داره ؛ تازه این عدد قطعی نیست چون ممکنه افراد بیشتری باشه

جو بایدن، رییس‌جمهوری آمریکا، می‌گوید اگر روسیه حمله کند “بهای گزاف و سنگینی” خواهد داد.

من نگفتم بیایم بازی های مراسم هارو با هم مقایسه کنیم، گفتم مراسم ها رو با هم مقایسه کنیم و همونطور که فیل اسپنسر گفت اصلا قرار نیست بازی های مشابه در این دو پلتفرم ببینیم فقط بنظر تنها بازی هایی که می تونن با هم مقایسه بشن موتور اسپورت و گرند توریسمو هستن.

آن‌ها روز جمعه آگهی جدیدی را منتشر کردند که در آن به نیاز ناتی داگ برای استخدام در زمینه‌های مختلفی از جمله برنامه‌نویسی، طراحی بازی و طراحی‌های هنری برای یک بازی چندنفره‌ی آنلاین اشاره شده است. پس از اینکه این آگهی شغلی در شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر شد، وینیت آگاروال، یکی از کارگردانان ناتی‌ داگ، پس از ریتوییت کردن پست اصلی حساب ناتی داگ در توییتر نوشت: «ما به‌شدت در حال استخدام هستیم؛ اگر می‌خواهید بخشی از تیم توسعه‌‌دهنده‌ی بازی جدید و مستقل چندنفره‌ی سینمایی اکشن ما باشید، اقدام کنید.»

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *