ترجمه ناتو – An Overview

در حال حاضر علاوه بر جمهوری مقدونیه شمالی، بوسنی و هرزگوین نیز در این مرحله از فرآیند عضویت قرار دارد.

از آنجا که ناتو برای مقابله با تهدیدات نظامی شوروی سابق و پیمان ورشو تأسیس شده بود برای این سازمان یک سیستم کامل فرماندهی نظامی برای جنگ‌های احتمالی در نظر گرفته شده که متشکل از رؤسای ستادهای ارتش کشورهای عضو و سه سرفرماندهی شامل فرماندهی اروپایی، فرماندهی اقیانوس اطلس و فرماندهی انگلیس است.

یا گوریلا گیمز؟ یا این ناتی داگ چهارتا پروژه بزرگ رو با هم ادامه بده؟

For more info سازمان ناتو.

جو بایدن گفته با رهبران اروپایی بر سر اوکراین “اتفاق نظر کامل” وجود دارد اما در میزان حمایتی که کشورهای مختلف نشان داده‌اند، تفاوت‌هایی وجود دارد.

دولت بریتانیا هم اعلام کرده خواهان آن است که “متحدان واکنش سریع تنبیهی اتخاذ کنند از جمله بسته‌های تحریمی بی‌سابقه.”

ما در حال افزایش تاب‌آوری جوامع و زیرساخت‌هایمان برای مقابله با نفوذ شریرانه روسیه هستیم. ما در حال تقویت توانایی‌ها و پدافندهای سایبری‌مان هستیم و چنانچه حملات سایبری انجام شود، از یکدیگر پشتیبانی می‌کنیم. ما آماده‌ایم بر کسانی که در فضای مجازی به ما آسیب می‌رسانند هزینه تحمیل کنیم و در حال افزایش تبادل اطلاعات و آگاهی موقعیتی، افزایش آمادگی مدنی، و تقویت توانایی‌مان برای واکنش به اطلاعات نادرست هستیم.

۱۹:۴۰ ببینید؛ بازسازی لست آو آس ۲ اجازه می‌دهد در نقش گوستاوو سانتائولایا نوازندگی کنید ۲۶ دی

ناتو در سال ترجمه ناتو ۱۱۹۲ نقش فعالی در اجرای تصمیمات شورای امنیت در فرونشاندن بحران یوگسلاوی ( بوسنی و هرزگوبین) ایفا نمود . اما در مقابل این نقش مثبت ، سازمان در ۱۹۹۹، عملکردی مداخله گرایانه در جمهوری فدرال یوگسلاوی ( در قضیه کوزوو) داشت که بدون مجوز شورای امنیت صورت گرفت و کاملا مغایر با موازین حقوق بین الملل بود.

از طرفی نحوه مدیریت ناتی داگ متفاوته : بخش عظیمی از استودیو به تیم خاصی تعلق نداره ؛ چند تیم در اونجا حضور دارن و هرکدوم پروژه های مختلف رو استارت میزنن ؛ تا وقتی که به مرحله Energetic برسه و اون موقع روی میزگرد قرار میدن تا کل استودیو روی اون پروژه کار کنه

از یه طرف دیگه ممکنه حقیقت نداشته باشه و خود نانی داگ بسازه.

سونی باید حواسشو جمع کنه و بدونه که مایکرو بتسدا رو خریده و این خیلی مهمه که عناوینی همچون استارفیلد و الدر و فال اوت و فیبل و … در مقابل عناوین سونی قرار میگیرند.

فعلا برای من اینا ها جز ۱۰ تای برتر هستن ولی قطعا با دیدن برنامه های اینده هر استودیو این رتبه بندی تغییر میکنه

الان ناتی داگ به صورت کامل روی تلو فکشنز کار میکنه اما در کنار این موضوع ؛ در حال آماده سازی لست ریمیک هستن تا بعد از عرضه تلوفکشنز ؛ روی میزگرد قرار بگیره تا کل استودیو روش کار کنه

از اهداف اولیه این پیمان اینگونه یاد می کنند که ” آمریکا باشد ! روسیه خارج شود ! آلمان متوقف گردد !”

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *