میز ناهارخوری Fundamentals Explained

از بین رنگ‌های مختلف الان میز ناهارخوری سفید، طوسی، کرم، نسکافه‌ای و آبی پرفروش‌تره. پیشنهاد میکنم مطلب «پر فروش ترین رنگ مبل» رو مطالعه کنید.

هر کدام ازین میزهای استیل زیبا نیاز به صندلی ناهار خوری استیل هم دارد . البته که میتوان از صندلی ناهار خوری چوبی و فلزی هم استفاده کرد . اما در جهت ست بودن از صندلی ناهار خوری استیل استفاده میکنند . نمونه صندلی های ناهار خوری ما همراه با قیمت این مهم رو برای شما ساده تر میکند .

خصوصا ترکیب ۶ نفره اش. میز‌های صبحانه خوری دو نفره هم واقعا زیبا و کم جا هستند.

For more info میز ناهارخوری.

نردبان شده

اگه یک اتاق بزرگ دارید، یک میز ناهارخوری ۶ نفره مستطیل شکل انتخاب کنید. این میزها فضای بیشتری برای غذا خوردن و فعالیت‌های دیگه دارند.

میز ناهار خوری ۶ نفره بیضی دارای قطر حدوداً ۱۲۰ سانتیمتر است. میز ناهار خوری با این شکل بیضی نیز به همان ارتفاع استاندارد ۷۱ تا ۷۶ سانتیمتر طراحی می‌شود، تا کاربران بتوانند با راحتی از آن استفاده کنند.

بسیاری از اوقات هم میز و صندلی غذاخوری را با سبک مبلمان منزل ست می‌کنند تا هم از لحاظ زیبایی فضا را دلنشین کنند و هم از خرید ناهار خوری مزایای استفاده از آن‌ها بهره‌مند شوند.

منظور از گرماژ پارچه، میزان وزن یک متر طول پارچه در عرض آن است. برای مثال اگر فروشنده بگوید که این پارچه تترون با عرض ۱۴۰ سانت، ١٨٠ گرم وزن دارد، یعنی وزن یک متر پارچه در عرض ١۴٠ سانتیمتر، ١٨٠ گرم است.

با اضافه کردن میز ناهارخوری طوسی به خانه، با یک تیز دو نشون می‌زنیم. این وسیله علاوه بر نقش تاثیرگذاری که در زیبایی خونه ایفا میکنه، از نظر کارایی هم عنصری کاربردی به حساب میاد.

در نشیمن صندلی‌های ناهارخوری اسپرت از اسفنج ۳۰ کیلویی استفاده شده است. این نوع از اسفنج، برای نشیمن مبلمان و صندلی طراحی شده و میزان نرمی کمی داره.

در بازار انواع مختلف میز و صندلی غذاخوری در جنس‌های مختلف چوبی، فلزی، استیل و شیشه‌ای وجود دارد.

غیر از محصولات سایت سازه های سفارشی شما نیز قابل ساخت است

میز غذا خوری ۲ نفره و ۴ نفره گرد برای آشپزخانه‌های کوچک و برای صبحانه خوری بسیار مناسبه. میزهای گرد ۶ و ۸ نفره را برای فضاهای بزرگ انتخاب بهتری است.

میز و صندلی ناهارخوری از متریال‌های مختلفی میتونه ساخته بشه. چوب، سنگ، شیشه، فلز، پلاستیک فشرده، ام دی اف و یا ترکیب اینها.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *