خرید کتراک Things To Know Before You Buy

خیر، شما میتوانید با یکبار خرید ضدسنگ بارها از آن استفاده کنید و درصورتی محصول می تواند مجدداً فعال شود که کاملاً به حالت پودری برگردد.

استفاده از کتراک در سنگ‌های که پرشکاف هستند مناسب نیست.

فونداسیون میتواند برای ساختمان های بزرگ بسیار عمیق و همچنین تخریب آن پر دردسر باشد زیرا از این بابت روش های تخریبی بسیار متفاوتی وجود دارد که در ادامه، متداول ترین روش های تخریب فونداسیون ارائه شده است:

استنشاق: فرد در معرض را به فضای باز با هوای تازه را منتقل کنید.اگر نفس نمی کشید و یا نامنظم نفس میکشید، ، تنفس مصنوعی یا اکسیژن را تأمین کنید.

برای آماده سازی کتراک آنرا به نسبت ۳ به ۱ با آب به خوبی مخلوط کنید تا ملاتی یکدست بدست بیاد. برای آماده سازی کتراک از آب سرد معمولی با دمای ۷ تا ۳۵ درجه استفاده کنید.

انتخاب مرکز خریدی که تضمین کننده پاسخگویی سریع و تحویل به موقع محصولات باشد، امری بسیار حیاتی است.

برای تخریب بتن یا سنگ راه های مختلفی وجود دارد مانند استفاده از دینامیت! اما راه‌های ساده‌تری هم است که به مواد غیر منفجره شیمیایی معروف است.

کتراک اسامی مختلفی دارد که با نام‌های پودر سنگ شکن، دینامیت بی‌صدا، خمیر سنگ، اسید سنگ، اسید سنگ شکن، پودر تخریب‌کننده سنگ و… در بازار عرضه می‌شود.

امروزه برای تخریب بناهای قدیمی، ساخت و ساز و امور مختلف گاهی به سد محکمی به نام ساروج برخورد می کنیم که به راحتی و با استفاده از تجهیزات معمول ساختمان سازی نمی توان آن را از میان برداشت.

به دلیل قدرت تخریب کتراک از این محصول در بسیاری از معادن خرید کتراک بخصوص معادن سنگ گرانیت، ساخت و ساز و حتی و راه‌سازی جهت تخریب و شکستن سنگها، بتن و یا ساروج استفاده شود.

نشانی دفتر قم: قم، ۴۵ متری صدوقی، کوچه ۳۵، پلاک ۴، طبقه ۲

توجه به قیمت این محصول به معنای نگاه به ارزش افزوده و امکاناتی است که این وسیله ارائه می‌دهد.

For more info Backlink Fu.

امروزه با گسترش مناطق شهری و نیاز به آرامش بیشتر در این مناطق تیم های تخریب تحت فشار هستند و برای تخریب بی سرو صدا روش های مختلفی را پیش میگیرند که یکی از این روش ها استفاده از کتراک است.

آنچه باید در مرحله اول مورد توجه خاص قرار گیرد شناخت قرار گرفتن موقعیت سنگ یا بتن است.باید توجه داشت که موقعیت سنگ یا بتن در نحوه چال زدن و تعداد مورد نیاز چال و فاصله آنها از یکدیگر تاثیر بسزایی خواهد داشت.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *