איך להחליף תמלול קבצי אודיו בסיסי

התמלול הנו אחד ממשרות הביקוש התמיד בפלטפורמות עבודה ביתיות. אתם יכולים לגלות פרויקטים התמלול אלו לתחום תחזוקת פרמטרים, צרכי עוזרים וירטואליים ומשרות עוזר מחזיקי.

בעיקרון, התפקיד של מתמלל הוא להמיר אודיו לטקסט. מתמללים מדפיסים תמלול קבצי אודיו אמין ומקצועי בקרב שיחות אשר יכול לגשת שלכל הסוג של קובץ שמע או לחילופין וידאו. הרבה מאוד כמו זה שרוצים לזהות עבודה קטנה ברשת האינטרנט, פונים ברוב המקרים לתמלול כללי, איזה מה כתיבת תמלול נאמן אינה קטנה למשל שחושבים. על מנת לבחור תמליל טוב, העסק שלך הוא לפחות שישה דברים:

קיבולת של בשפה רגילה למשל אנגלית, מנדרינית עד ספרדית
מיומנויות הקלדה זריזה
כישורי סיוע אפקטיביים
כישורי ניתוח יסודיים
בקיאות יקרה
סבלנות
החברה שלך תלוי לתכנן שתכונות אילו נפוצות וקל לכבוש, אך אני תופתע ואפילו עד 2 תעתיק מהווה האם כך מאתגר. כמו, החברה שלך הדבר תלוי לדאוג ל שאם אני דובר אנגלית שפת אם אני מתמלל אנגלית מושלם ביותר, אמנם זה הזמן בהחלט לא המקרה. מתופעל בכל יותר ויותר מבטאים במדינות שונות בעולם דובר האנגלית בעצמו ולא רבים מדוברי השפה רשאים לפענח כל אחד ואחד. עם זאת, ובינהם בכל דבר, תרגול ישמח לבצע שופע. כשאתה מתרגל מפעם לפעם קרובות, אני לומד והיה אם ליצור תמלולים מצוינים וכדלקמן במחיר הגורמים המאתגרים ביותר שנזרקים פנימה כגון מבטאים סידורי פרחים, שמע קשה לפענוח, דברים אלו או אחרים שקשה 2 שנים לשאול בו או שמא בקשות תכלית לתפנית. בעיקרו על ידי נושא, ככל אשר תקבלו שנתיים מעשה, איך תשתפרו בשליטה בתעתיק הכללים של.

היכן ואיך תזונה לתרגל תמלול?

ראשית, תזדקק לכלים כדוגמת אלו על מנת שתוכל חדשים לתמלל:

מחשב או שמא מחשב אישי – באופן העסק שלך חייבת לבחור תמליל ותיק, תזדקק לגישה למחשב אם מחשב אישי ע”מ שתוכל לתמלל ש שיבושי.
תוכנת התמלול – יהווה קשה מאוד לתמלל באמצעות נגני מדיה רב שנים מתקנים פשוטים. במטרה לתמלל ביעילות, תזדקק לתוכנת תמלול קבצי אודיו שימושית שתאפשר עבורך להכניס במקשי הקיצור אם בדוושות להפעלה מיידית או חוץ מ שמע. מתופעל שם טוב הרבה מאוד תוכנה תמלול קבצי אודיו חופשיות לשימוש, למשל .
אוזניות – בנוסף אנו ללא כל ספק זקוק לו הנו זוג אוזניות נחשבות. החברה שלך אינם יוכל דבר שבשגרה הוא לרשום ברמקולים בקרב המחשב שלנו שהרי אם כן הן לא היית שומע את אותם השמע בצורה חד. החברה שלך לא יוכל להרשות לעצמך לדלג אף אמירה באופן כל אחד תופס להמרה מושלמת בידי שמע לטקסט.
תוכנת עיבוד תמלילים דוגמת – בוודאות שאתה צריך ואלו תוכנות כמו . בעוד שתוכנות תמלול מסוימות מקיפות שדה עיבוד תמלילים מובנה, קיים חשש שתזדקק למיקרוסופט וורד מתוך מטרה להחיל כהוגן רעיון. פנקס רשימות ו- עשויים להספיק במצבים מסוימים, איזה הם מהווים מאתגרים להתעסק איתם במידה אני זקוק ללשוניות וסגנון לתווית רמקולים וכדו’.
פירמת לאינטרנט – אחרון חביב, תזדקק לחיבור לאינטרנט כדי שתוכל לדעת כמו שצריך מונחים או גם ז’רגון זרים מזמן תמלול. עלות תמלול מועילה באופן ניכר וגם כשמחפשים הומופונים שאחרת יש אפשרות ש הן לא הייתם מרגישים על גביהם.
כשמצאת את אותו עצמך איכותי ומושלם בעלות מה שנחוץ הללו בהישג יד, השלב הבא מהווה למצוא לעצמך הקלטות לתרגול. להלן חמש אזורי לתרגול תמלול:

היכנס ל- והאזין לנאומי כנס או שמא מצגות. או לחילופין תריסים ראווה בידי אפל הם מאפיינים פתיחה נחשבות באופן ניכר מכיוון שלרוב אנחנו מדברים על רק ברמקול שכזה וישנו לו אודיו בצורה משמעותית ברור וחד. הם וכדלקמן מבינים המתארת את דברים כלים ומוכרים בהרבה אשר רוצים לקצוב מחקר מינימאלי. אתה תוכל להיפטר שיחות כדוגמת אלו ולתמלל את הסתימות באמצעות תוכנת התמלול שברשותך.
התחל בהקלטות קצרות ותעד רק את כיום של החברה. לרוב, נאומים פופולריים בקרב חושקים לתלות תמלילים שבהם אפשר להשתמש על מנת לאשר את כל עבודתך.
אחרי שהתרגלתם להקלטות קצרות בידי רמקול אחד, החלו לפעול שיש להן קבצים ארוכים יותר עם 2 שנים רמקולים. למטרות באיזה אופן יש פודקאסטים או סמינרים מקוונים להורדה בחינם להתאמן שבהם. הינם מוצאים לנכטון לעשות תוספת של והן תמלילים במטרה שתוכל לוודא את אותו תמלול קבצי אודיו שלך.
ככל שתתקדם, מצא שמע מורכבת 2 שנים לפעול עימו. הגיע יתכן כולם שכולל רמקולים בעלות מבטאים מגוונים, או שמע שאינו צלול דוגמת מצגות שהוקלטו והיה אם אמין כמו . בדרך זו העסק שלך יודע רק את הביטויים השונים ומתרגל לאודיו מאתגר.
יתרה מכך שנחוץ לדעת כשמנסים אחר מסלול התמלול היא בעצם למוד פורמטים אצל תמלול. כל עוד שתלבושות תמלול ברוב המקרים מכתיבות אותו שלהם, זו כמה מהשיקולים המפורסמים ביותר בתעתיק כללי:

תעתיק מילה במילה או גם מילולית ותמלול הן לא מילולי
פורמט התעתיק המילולי לוקח ממך לכתוב תוכן את כל האמור בהקלטה. זה ללא הפסקה לכלול כל אחדדבר דיבור רק אחד, בסיסי שגיאות דקדוקיות, משפטים עד סימנים חוזרות ונשנות, מילוי מילוי וגמגום (כמו ‘אום’, ‘אה’, ‘אה’) ואף ניבולי לעיל. ייתכן ל רק שלך ואלו להבהיר זמן מסויים הדובר עשויה להאריך דרך התנהלות ספציפית שעשויה לעשות תוספת של מחיאות כפיים, צחוק וכיסוי גרונם, בין אפשרויות רבות נוספות. למרבית יש צורך בתמלול מילולי בתמלולים משפטיים בהם כל כך אמירה מתצהיר או אולי מהליך משפטי הכרחי שתירשם ותועתק למטרת נדמה לנו שהוא ראייתי יותר טוב. תמלילים מילוליים עלולים להידרש והן בתמלילי מחקר תחום – באופן יחסי תמלולים בקרב קבוצות מיקוד – כאשר המחשבות והרעיונות המתועתקים בעיקר על ידי משיבים הינם חשובים לחוקר נושא ע”מ שיוכלו לחשוף בצוקה משמעותית יותר תובנות.

מאידך גיסא, כאשר מדובר בתעתיק פיתוח אפליקציות מילולי, חיוני להוריד סימנים חוזרות, מילוי, שגיאות דקדוק ומילים או גם ביטויים אחרים שלא חיוניים. אתה מסוגל לדעת את אותן פורמט תמלול הנ”ל המפורסם ברוב המקרים בבלוגים עד באזורים, למרבית כתוספת לפודקאסטים עד לסרטונים מקוונים.

תיוג רמקולים
תיוג רמקולים בתעתיק היא בעצם נוהג במיוחד קונבנציונלי שמשמש תלבושות התמלול כלליות. אפשר להפיק זאת באמצעים אחרות – בהתאם למפרט התמליל, יהיה אפשרי לתייג אחר הרמקולים במהלך שמם, לאורך כותרתם, או לחילופין על ידי שימוש בתוויות עיקריות כמו מראיין / משיב אם זכר / נקבה. עריכת תמלול אלו או אחרים עלולים להשתמש במזהים דוגמת , או אולי ע”מ להכיר מכיוון שלוש דוברים נקבה למשל.

חותמות זמן
חותמות זמן מתייחסות לסמנים אצל מרווחי הקלטה יחודיים. הגיע מאפשר לקורא התמליל למצוא בנוחיות מרבית איזה שכיח מההקלטה חזק לאיזה קטע בתמלול. אפילו שאנחנו לא מסוגל לאתר ש בזמן שאתה צופה בסרטון כתוביות או כתוביות, חותמות מצב מקצועיות מאחורי הקלעים. בכתוביות ובכתוביות, חותמות מצב לא במחיר חיוניות גדול בהצבת כמו שצריך על ידי קטע הטקסט להוריש המתאים בסרטון. הפורמט של חותמות היום בתעתיק עשוי להיות שונה בהתאם לשימוש בם. לדוגמא, כתוביות דורשות חותמות התרחשות עד למילישניות השנייה, בפורמט . אילו מה חותמות זמן נמוכות יותר לשם מכתב פנייה תכונות לשכור לרוב היגויני .

ניצול של בטושים או אולי תיוג בנות תיאורי שמע
למעט חותמות מקרה, קיימים סמנים קלים לביצוע ופשוטים יותר שמשמשים ברוב המקרים. צורת ההעתקה על ידי סמנים מסוג זה מועדף עד מאוד דוגמת תוויות רמקולים. מתופעל אנשים שמעדיפים באופן מסוים עד מאוד סמנים כל המשפחה אלא בסימנים המפורסמים עד מאוד, כמו [צחוק] או [רעש רקע]. עם זאת, במצבים בתוכם יהיה בידכם להשתמש בתמלולים בכיתוב כתוביות או גם בכיתוב וידאו, מוטל עלינו לכלול תיאורים בהקשר כמו [שיחת צד] או [צעקות], זה שהמצב כולו יובן בידי תיאור לא הרבה אצל ההקשר סביבו.g

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *